.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین سند حریم دریای مازندران در نور صادر شد
اولین سند حریم دریای مازندران به مساحت ۳۵۳ هزار مترمربع در شهرستان نور صادر شد.

به گزارش شمال نیوز، اولین سند حریم دریا در استان مازندران به مساحت ۳۵۳ هزارو ۱۶۸ متر مربع در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نور صادر و تحویل اداره کل منابع طبیعی و نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران شد.

محمد حسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران اظهار داشت: بیش از ۹۰۰ هکتار حریم دریا و اراضی مستحدثه ساحلی در استان مازندران وجود دارد که در اقدامی کم نظیر و برای نخستین بار در استان و به منظور صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و جلوگیری از پدیده شوم و مذموم زمین خواری، بیش از ۳۵ هکتار از این اراضی مستند سازی شد.

بهادر با اشاره به جانمایی هفت هزار و ۴۰۱ هکتار از حریم رودخانه ها در بانک کاداستر خاطرنشان کرد: در ۲سال گذشته ۳۲۴ هزار هکتار قطعه در لایه منابع طبیعی در بانک کاداستر تثبیت گردید و نقشه یک میلیون و ۱۲۲ هزار و ۱۹۲ هکتار از منابع طبیعی جانمایی شد.

بهادر در ادامه مبارزه با زمین‌خواری را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مظاهر مبارزه با فساد اقتصادی و اداری عنوان کرد و گفت: مستند سازی منابع طبیعی شامل جنگلها و مراتع ، حریم سواحل و رودخانه ها علاوه بر جلوگیری از زمین خواری موجب اقدامات حقوقی مناسب در جهت جلوگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.